جسے دیکھ کے سب ہی رشک کریں گئے۔ میری برکنشا نے نوٹی وی نامی ایک چینل میں مقابلہ جیتا جس میں اسکو ایک سال کے لیے باکس سیٹ سیبیٹکل دیا گیا۔

دنیا میں پائے جانے والے مختلف ٹی وی چینلز اپنے چینلز کی ریٹنگز کو بڑھانے کے لیے دیکھنے والوں کی تعداد بڑھنانے کی کوشش کرتے ہیں
اس سے انکی کمائی میں اضافہ ہوتاہے۔ مگر اب برطانیہ کی ایک ایسی خاتون جس کا نام میری کنشا ہے، کو ایک ایسی نوکری مل گئی ہے
 جسے دیکھ کے سب ہی رشک کریں گئے۔ میری برکنشا نے نوٹی وی نامی ایک چینل میں مقابلہ جیتا جس میں اسکو ایک سال کے لیے باکس سیٹ سیبیٹکل دیا گیا۔
 اسے اب یہ کرنا ہے کہ ایک سال تک اسے سارا دن اس چینل پر نشر شو دیکھنے ہوں گے
 اور اس کے بدلے یہ چینل اسے پینتیس ہزار پاؤنڈ جو کہ پاکستانی چونسٹھ لاکھ روپے بنتے ہیں ادا کرے گا۔
 نو ٹی وی کے اس مقابلے میں تقریبا ایک ہزار سے زیادہ لوگوں نے شرکت کی تھی اور میری برکنشا کو اس مقابلے میں کامیابی ملی تھی۔

Share To:

Saif Shahid

Post A Comment:

0 comments so far,add yours